1. Hoe kan ik betalen ?

U kunt bij ons op de volgende manieren betalen:

  1. iDeal
  2. Vooruitbetaling met Bank of Giro
  3. Contant aan de postbezorger (= onder Rembours)
  4. Pinnen bij afhaalbalie (Den Haag)
  5. Contant bij afhaalbalie (Den Haag)

2. Wat is de levertijd ?

Bestellingen worden binnen 24 uur verzonden mits voorradig. Mocht het product niet op voorraad zijn of in bestelling staan krijgt u hierover een bericht. U kunt de levertijd van een artikel aanvragen door op de productpagina onder het tabje “vragen?” naar de levertijd te vragen.

3. Kan ik mijn bestelling ook afhalen ?

U kunt Uw bestelling ook afhalen bij ons magazijn (u betaalt geen verzendkosten).
Selecteer op de bestelpagina “Afhalen”.

4. Hoeveel verzendkosten betaal ik ?

Verzendkosten binnen Nederland: 6,95 euro
Rembourszending binnen Nederland: 15,00 euro
Verzendkosten naar Belgie: 20,00 euro. Bestellingen (binnen nederland). boven de 150,00 euro gratis bezorgd.
Bestelling afhalen? U betaalt geen verzendkosten.

5. Hoe neem ik contact op met jullie

U kunt ons bereiken per email (verkoop@carpartsdiscount.nl), telefoon (015-257 5000) of u kunt langsrijden (Henricuskade 81, 2497NB Den Haag).

6. Hoeveel garantie heb ik ?

Afhankelijk van het product, merk en artikelcode krijgt u 1,2 of zelfs 3 jaar garantie.

7. Hoe volg ik mijn bestelling ?

Na uw bestelling houden wij op de hoogte. U ontvangt zodra uw bestelling verzonden is een email van PostNL met daarin uw Track&trace code.

8. Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen ?

Mits uw bestelling nog niet verzonden is kunt u uw bestelling kosteloos annuleren. Speciaal bestelde artikelen kunnen helaas niet retour en dus ook niet geannuleerd worden. Uw bestelling wijzigen kan totdat wij het pakket afleveren bij PostNL.

9. Hoe kan ik een product retourneren

Indien u artikelen wenst terug te sturen binnen 14 dagen, levert u het pakket af bij een PostNL filiaal/agentschap. U koopt hiertoe een pakketzegel. Alleen goederen die binnen 14 dagen retour zijn gekomen en waarvan vooraf niet duidelijk is aangegeven dat hier afwijkende regels voor gelden, worden geaccepteerd. Indien niet langer in de originele verpakking, beplakt, beschreven, of gebruikt, worden artikelen niet gecrediteerd

10. Ik heb een offerte ontvangen, kan ik de artikelen ophalen?

Als u de offerte eenmaal heeft bevestigd (via telefoon of email) kan de bestelling worden opgehaald. Wij geven u aan wanneer e.e.a. klaarligt. U kunt contant betalen of pinnen. Creditcard wordt niet geaccepteerd.

11. Hoe weet ik of dit product geschikt is voor mijn auto ?

Wij zoeken op basis van kenteken en/of auto gegevens en selecteren voor u de juiste auto onderdelen. Mocht het uiteindelijk toch niet passen gaan wij samen met u opzoek naar het juiste artikel.

Phone
Ma- Vr
8:30 - 17:00

015 257 5000

Mail
Orders
support

verkoop@carpartsdiscount.nl

Livechat

Livechat