015 257 5000
verkoop@carpartsdiscount.nl

Klantenservice

Telefonisch
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:30 u tot 17:15 en op zaterdag van 9:00 - 12:00 u. telnr: 015 -2575000

Per email
Via email bereikt u de klantenservice 7 dagen per week, 24 uur per dag. email: verkoop@carpartsdiscount.nl

Bestellen

Hoe bestel ik bij Carpartsdiscount?

U bestelt via email naar aanleiding van de u toegestuurde offerte of telefonisch. U kunt ook eenvoudig via onze website uw producten bestellen. Kijk hier

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is overgekomen?

U krijgt een bevestiging van uw bestelling via email

Levering & afhalen

Ik heb een offerte ontvangen, kan ik de artikelen ophalen?

Als u de offerte eenmaal heeft bevestigd (via telefoon of email) kan de bestelling worden opgehaald. Wij geven u aan wanneer e.e.a. klaarligt. U kunt contant betalen of pinnen. Creditcard wordt niet geaccepteerd.

Wanneer wordt er verstuurd en bezorgd?

Als de betaling bij ons binnen is, wordt de bestelling verzonden via PostNL. In sommige gevallen kan het zijn dat de bestelling niet dezelfde dag maar wat later wordt verstuurd omdat het bestelde niet direct op voorraad is.

PostNL kan gedurende de gehele dag bezorgen. Exacte tijden worden door PostNL niet gegeven.

Kan ik ook aan de deur betalen?

Ja dat kan, ,maar niet in alle gevallen. Speciale bestellingen dienen vooraf te worden betaald. Wij geven dat aan bij de bestelling. Wij versturen onder rembours via PostNL. De extra kosten bovenop de reguliere verzendkosten bedragen 7,50.

Ruilen of retourneren

Hoe stuur ik artikelen retour?

Indien u artikelen wenst terug te sturen binnen 14 dagen, levert u het pakket af bij een PostNL filiaal/agentschap. U koopt hiertoe een pakketzegel. Alleen goederen die binnen 14 dagen retour zijn gekomen en waarvan vooraf niet duidelijk is aangegeven dat hier afwijkende regels voor gelden, worden geaccepteerd. Indien niet langer in de originele verpakking, beplakt, beschreven, of gebruikt, worden artikelen niet gecrediteerd